filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 27 al 28 de maig

• Categoría: Newsletter

DCCanVilaDesprés d'una setmana molt plujosa, esperem que el temps ens permeti tornar a gaudir de les activitats eqüestres.

Doma Adaptada

L’Escola Poni Club Granja organitza a las seves instal·lacions un CPEDT1*.El jurat estarà presidit per Bárbara Regàs, amb Socorro Blas, Carles Cid, Manuel Ortiz i Julia Méndez com a vocals. Les funcions de delegada federativa seran a càrrec de Eva María López.

Doma Clàssica

CARE Horse celebra diumenge, un CDT1* i CDT0*, amb Paquita Kriens com a presidenta de jurat, Dominique Grillot, Marina Colominas i Meritxell Pontes com a vocals, i Jordi Pontes com a delegat federatiu FCH.

Diumenge 28, l’Escola Pony Club Granja celebra un doble concurs de Doma Clàssica CDT1* i CDT0*.  El jurat estarà presidit per Bárbara Regàs, amb Socorro Blas, Carles Cid, Manuel Ortiz i Julia Méndez com a vocals. Les funcions de delegada federativa seran a càrrec de Eva María López.

Salt d'obstacles

El Centre d'Equitació Les Tanques acull aquest cap de setmana un CST*.  El recorregut ha estat construït i  dissenyat per Albert Bernat. Les funcions de president del jurat seran a càrrec de Griselda Cristòfol, acompanyada del vocal Roberto Ruiz; Les funcions de delegat federatiu seran a càrrec de Jordi Bortoló.

Horseball

Diumenge 28, el Club Hípic GT, acull la 17ª Jornada de la Lliga Catalana de Horseball.

Turisme Eqüestre

Durant els dies 27 i 28 de maig, Llampecs del Llémena organitza una ruta a cavall per la zona de Berguedà (Llampecs).

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei