filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 2 al 4 de juny

• Categoría: Newsletter

SO CETBon cap de setmana per gaudir del nostre esport, amb les disciplines de salt, raid, horseball i rutes a cavall.

Salt Obstacles

El C.E.Torredembarra acull, dissabte 3 de juny, un CST1*, amb més de 130 inscrits, puntuable per la Lliga - Copa Catalana de Salt.

La presidenta del jurat serà Griselda Cristòfol, acompanyada de Victor Martinez com a vocal i de Leonor Brozgol com a delegada federativa.  El disseny del recorregut serà a càrrec d'Albert Bernat.

Raid

El Club Esportiu Selvaequus organitza la VI edició del Raid de la Selva amb proves de P40, P60 i 0*, amb Fco. Javier Uriarte com a president del jurat, acompanyat de Maria Uriarte i Javier Dulcet com a vocals i Josepa Cañellas com a delegat federatiu.   Laura Lozano, Sandra Civit i Mª Angels Delgado seran el veterinaris de la prova amb M. del Mar Lopez- Atalaya com a veterinària de tractament.

Horseball

Diumenge 4 es celebrarà la 18ª jornada de la XXIV Lliga Catalana de Horseball, al Club Horseball Banyoles

Turisme Eqüestre

Dissabte i diumenge el amants de les rutes a cavall podran gaudir d'una ruta nocturna per Montserrat organitzada per Cowboys de la Selva, i  una ruta per Santa Coloma organitzada per Llampecs del Llémena.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei