filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 30 de juny al 2 de juliol

• Categoría: Newsletter

735038 183367648711043 4195786332573920212 nS'acosta un cap de setmana tranquil, però amb un esdeveniment molt destacat, el Campionat d'Espanya de volteig.

Volteigcampionat d'espanya volteo

L'Hípica Can Vila acollirà a les seves instal·lacions, del 30 de Juny al 2 de juliol, la XXII edició del Campionat d'Espanya de Volteig

Salt

L'Open Sports Club de Barcelona, organitzarà aquest dissabte un concurs benefic CST1*.

El jurat estarà presidit per Leonor Brozgol, amb Guifré Sirvent com a cap de pista i Jordi Bortolól com a delegada federativa.

Turisme Eqüestre

Durant els dies 1 i 2 de juliol, Llampecs del Llàmena organitza una ruta a cavall per la zona de Llampecs.

Cowboys de la Selva han iniciat per a la nit de l'1 de juliol una sortida a la llum de la lluna, que sortirà des de C.E Can Comas.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei