filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 8 al 9 de juliol

• Categoría: Newsletter

concurso CETAquest cap de setmana destaquem el concurso de salt d'obstacles i doma adaptada, a més de les diverses rutes a cavall.

Turisme Eqüestre

L'AMAC organitza els dies 7 a 9 de juliol una sortida per la Vall Fosca, participant del Festival de Senderisme Vall Fosca - Pirineus, que acull diverses activitats.  La Ruta de dissabte serà de 30 km i la ruta de diumenge de 16km.

Els Cowboys de la Selva faran una ruta de dos dies pel Montseny.

Salt d'Obstacles

El C.E.Torredembarra acull, dissabte 8 de juliol, un CST1* puntuable per a la Lliga Catalana i Copa de S.O, amb més de 100 binomis.

La presidenta del jurat serà Griselda Cristòfol, acompanyada de Leonor Brozgol com a vocal, Jordi Bortoló com a delegat federatiu i Guifré Sirvent com a cap de pista.

Doma Adaptada

El Club Hípic Raul Pinteño celebrarà també dissabte dia 8 un CPEDT0* i 1 *, primer concurs de la Lliga territorial de Doma Adaptada.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei