filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 14 al 16 juliol

• Categoría: Newsletter

cartel Saint GeorgesAquest cap de setmana, la doma clàssica, el Raid, el horseball i les rutes a cavall, centren l'activitat eqüestre.

Horseball

Les nostres seleccions sub-10, sub-12, Sub-14, sub-16 i sub-21 participen en la 20na edicio del Tournoi Internacional Horse-Ball de Saint George's d'Orques.

Doma Clàssica

Diumenge 16 de juliol, el Club Hipic Can Vila acull un doble concurs de doma clàssica, CDT0* i CDT1* , puntuables per a la Lliga Catalana.

La presidenta del jurat serà Meritxell Agramunt, acompanyada de Meritxell Pontes i Barbara Regàs com a vocals, i de Mar Reguero com a delegada federativa.

Raid

Els  Amics del Cavalls de Centelles organtizen dissabte 15, un Raid pels voltants de Centelles, de categories CEAP40, CEAP 60 i CEA0*.   El Raid estarà presidit per Jordi Nogué que oficiarà juntament amb els vocals Montse Trila i Sara Zurita. Xavier Lamarca serà el representant de la FCH i Anna Jordà, la presidenta veterinària.

Turisme Eqüestre

L'AMAC ha organitzat durant tot el cap de setmana, una ruta per Argelaguer -La Garrotxa. Dissabte està prevista una ruta pel parc natural de 30 km i diumenge de 17km.

Per a més informació podeu consultar el nostre calendari on hi trobareu l'avançament de programa.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei