filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 21 al 23 de juliol

• Categoría: Newsletter

Fira Cavall Reus 2023Girona i Tarragona concentren la competició de doma clàssica i salt d'obstacles del cap de setmana.

Salt Obstacles

Amb quasi 300 cavalls inscrits, divendres 21, comença la 23ª edició de la Ruta de la Cerdanya, un seguit de concursos CSN3* i CSNCJ que es duran a terme a Puigcerdà, durant un mes ininterromput de competició.  Aquest any, la Ruta estrena instal.lacions de la mà d'una nova direcció i permetrà com sempre que genets de primer nivell compteixin també amb amateurs.  Els hi desitgem moltíssima sort.

El 22 se celebra, també, dins de la tradicional Fira del Cavall de Reus, un CST1* puntuable per a la Lliga Catalana de Salt i Copa Catalana, presidit per Monica Amor i amb Leonor Brozgol com a representant federativa.

Doma Clàssica

També en el marc de la Fira del Cavall de Reus, durant dissabte i diumenge, es celebraran un CDT0* i CDT1* puntuables per a la Lliga de Doma Clàssica, presidits per Socorro Blas.

El CAVA acull un CDN** & Copa ANCCE durant tot el cap de setmana.  El concurs estarà presidit per Meritxell Agramunt, acompanyada de M. José Vignau, Anna Madroñal, Barbara Regas i Pauline Dekker com a vocals i David Mèrida com a delegat federatiu.

Turisme Eqüestre

Llampecs del Llèmena ha organtizat durant el cap de setmana una Ruta pels Pirineus.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei