JUTGES

Notícies Federació

Viu el Cirque du Soleil més a prop que mai

ALEGRIA3 1Prepara't per a submergir-te en un món de sorpresa i màgia, anunciem una emocionant col·laboració amb Cirque du Soleil!

Ja coneixem les seus per a finals de lligues i Campionats de Catalunya 2024

seus per lligues, copes, campionats de catalunyaAhir es va celebrar l'Assemblea general de la FCH formada pels clubs hípics catalans membres de la mateixa i els representants dels estaments.

Informació sequera - Fase 1 d'emergència

sequia 1Desafortunadament, des del passat 1 de febrer, molts municipis catalans han entrat en Emergència - Fase 1, de restriccions d'aigua a causa de la sequera.

Ja disponibles les llicències per a la temporada 2024

llicenciesUs informem que les llicències per a l'any 2024 ja estan disponibles al nostre lloc web.

La primera sessió de Formació amb Pep Marí, tot un èxit!

formació hípica amb Pep Marí, Aula EqüestreEl dilluns vam donar la benvinguda a més de 50 entrenadors i esportistes catalans, que es van desplaçar fins a Barcelona per a participar en la primera sessió de “Preparació Mental per a Entrenadors”.

Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb Pep Marí

CURS AMB PEP MARI PREPARACIÓ MENTAL PER A ENTRENADORSEstem emocionats de presentar-vos una oportunitat única que no us podeu perdre: el Curs de Preparació Mental per a Entrenadors amb el prestigiós psicóleg esportiu, Pep Marí

Arriba a Barcelona el documental "Caballos"

documental caballosEl reconegut professor de la Universitat de Córdoba, Alberto Redondo, ens porta una obra cinematogràfica única: "Caballos".

La FCH de dol pel traspàs d'Alejandro Zunszain

crespon negroAhir ens va deixar l'Alejandro Zunszain Dominguez, excel.lent company i cap de pista de la nostra federació.