JUTGES

Curs de promoció de Jutge Territorial a Jutge N1 de Salt d'obstacles

• Categoría: Salt

Álvaro González de Zárate con insigne S2La Federació Catalana d'Hípica, convoca el curs de convalidació online de Jutges Nacionals de Nivell 1 de Salt d'Obstacles coordinat pel Comitè Tècnic de Jutges i el Comitè Tècnic Nacional de Jutges.

Aquest curs va dirigit a tots aquells Jutges Territorials que desitgin ser promocionats a Jutge N1 de Salt d'Obstacles i que reuneixin i superin els requisits continguts en la present convocatòria i compleixin normes que estableixen els criteris per a la promoció de Jutges, dictades per la Federació Catalana d’Hípica i la RFHE.

El curs  comptarà amb dues fases:

• El 6 de novembre els aspirants rebran un qüestionari de 50 preguntes sobre Reglament General, Reglament Disciplinari, Reglament Veterinari i Reglament de Salt d'Obstacles.

• El 25 i 26 de novembre es convocaran reunions telemàtiques per zoom que finalitzaran el diumenge 26 amb un examen

Aquest curs serà exclusiu per als membres de la Federació Catalana d'Hípica. Els interessats hauran d'enviar el full d'inscripció i còpia de la transferència a l'e-mail:
Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. i Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. abans del 27 d'octubre.

Adjuntem la convocatòria amb tota la informació: