Nota de disculpa del Club Hípic Bàscara

bascara-logotipEl Club Hípic Bàscara ens ha fet arribar una nota de disculpa per la suspensió del Concurs d’aquest darrer cap de setmana i que a continuació us reproduïm per petició del Club Hípic Bàscara:

Antoni Valentí Arbós, com a responsable de la organització de la competició esportiva de Salt d’Obstacles, del dia 14 de juny a l’Hipòdrom de Bàscara, vull demanar disculpes a tots els afectats per l´abandó, totalment injustificat, del servei de prevenció per part del jove conductor de l’ambulància de Creu Roja Girona, que va provocar la interrupció i anul·lació de la resta de la competició amb totes les conseqüències que se’n deriven.

Aquest mateix matí ja s’han comunicat detalladament els fets per escrit al servei de preventius de Creu Roja de Girona i demanat el nom del jove (que es va negar a facilitar) per interposar la denúncia corresponent.

Lògicament, acabi com acabi, com a comitè organitzador ningú ens podrà recompensar el desengany, impotència i la frustració davant dels competidors afectats,  als que ara no sabem con demanar disculpes.

Amb tants anys que portem organitzant competicions de tota mena, mai ens havíem trobat en un fet d’aquesta mena.

Antoni Valentí