La Federació Catalana d’Hípica tanca l’exercici 2014 amb superàvit

presidenciaEls membres assistents a l'Assemblea de Federació, van aprovar ahir per unanimitat, durant la celebració de la mateixa, els comptes auditats de l'exercici anterior i que han deixat un balanç positiu de 39.242,38 euros. Amb aquest balanç positiu es continua mantenint la línia econòmica fixada anys anteriors i que ha permès a la Federació aconseguir la recuperació de fons propis i de patrimoni net.

L’Assemblea Ordinària, es va iniciar amb l’apertura de la reunió per part del President de la Federació Catalana, Emili Zegrí, que va agrair la presència dels assistents per donar pas a la constitució de la llista d’assistents i l’aprovació de l’Acta de l’assemblea anterior.

Seguidament, Jordi Polo va presentar l’Informe Econòmic 2014, donant a conèixer l’informe d’auditoria independent dels comptes anual abreujats, que han deixat un superàvit durant la temporada 2014 de 39.242,38 euros.

Referent a l'àmbit esportiu, el Director Tècnic de la Federació, Francisco Guerra, va fer balanç de la temporada del 2014 i que va finalitzar amb uns magnífics resultats dels catalans en els diferents campionats internacionals i estatals, destacant els èxits esportius obtinguts en disciplines com la Doma Clàssica, Horseball, Ponis o el Raid.

L’Assemblea va continuar amb l’orde del dia establert, notificant el President de la Federació, Emili Zegrí, que finalment no s’haurà d’introduir cap modificació en el Pressupost 2015, ja que les previsions, en quant a les possibles subvencions rebudes per la Federació, han estat encertades. Posteriorment es va presentar els clubs i estaments la proposta per a la creació del projecte: “Apropem la hípica a les escoles”. Aquesta iniciativa, vol donar a conèixer el nostre esport a les diferents escoles de Catalunya, donant la possibilitat a nens i nenes, d’entre 5 i 9 anys, de conèixer de primera mà el nostre esport.

Els assistents, també van donar el seu suport majoritari a la posada en marxa d’aquesta iniciativa, així com, a l’adaptació dels Estatuts de la FCH a les modificacions del Real Decret 55/2012 d’Entitats Esportives  de Catalunya i a la llicència única. Durant l’Assemblea també es va exposar l’adaptació dels galops de la disciplina de RAID a l’acord de la RFHE i que entrarà en vigor a partir del proper dia 1 de gener de 2016.

DOCUMENTACIÓ

PRESENTACIÓ_PROJECTE_ALS_CLUBS.pdf

Proposta_ESTATUTS_FCH_adaptats_a_modificacio_Decret_Entitats_Esportives_2015.pdf

Proposta_preus_Llicències_2016.pdf