L’11 de juliol es celebrarà el II Congrés de l’Esport Català

Logo congresLa Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) conjuntament amb la Secretaria General de l’Esport, posaran en marxa el proper dia 11 de juliol, la II Edició del Congrés de l’Esport Català, que tindrà lloc a les instal.lacions de l’INEFC Barcelona.

L’objectiu és implicar el sector i la societat civil en la redefinició i rellançament del model esportiu del país, davant del context econòmic europeu i mundial i els obstacles a què ha de fer front l’esport català, que poden posar en perill la seva continuïtat.

El Govern és conscient de la importància del sector, que representa un 2% del PIB, té beneficis socials, econòmics i de projecció internacional i compta amb un complex entramat associatiu, que aplega centenars de milers de ciutadans.

El Govern, d’acord amb el sector, considera adient repensar el model esportiu del país, tenint en compte el context econòmic europeu i mundial, que ha obligat a replantejar moltes estructures tradicionals, i, particularment, els obstacles a què ha de fer front l’esport català, que poden posar en perill la continuïtat d’un model forjat a base d’esforç, diàleg i confiança.

El II Congrés de l’Esport Català, posa a disposició del sector i de la societat civil els espais de diàleg i les eines de treball per aconseguir superar els obstacles i, sobretot, per poder construir una societat més justa que doni resposta a les necessitats de l’esport a Catalunya. En aquest sentit, el Govern considera imprescindible que la societat civil i el sector participin en aquest procés, tenint en compte que l’esport és un dels sectors amb un major nivell de concertació pública-privada de Catalunya.

Si voleu més informació i inscripcions podeu consultar aquesta pàgina web:

Congrés Esports