Mor Joaquín Calvo Jaques, President d'Honor del Reial Club de Polo de Barcelona

Joaquin Calvo Jaques.Presidente de H. 2002En el matí d'aquest diumenge la hípica ha perdut a un dels seus majors entusiastes: Joaquín Calvo Jaques, expresident i actual President d'Honor del Reial Club de Polo de Barcelona.

Genet habitual, Joaquín Calvo va ostentar en el club barceloní la vocalía d’hípica en diverses ocasions fins que en 1995 va accedir a la Presidència del Club, càrrec que va ostentar fins al 2002. Durant la seva presidència, Joaquín Calvo va treballar amb energia per potenciar el CSIO Barcelona, així com també les competicions i equips dels altres esports del prestigiós Club barceloní. En l'actualitat, Joaquín Calvo era membre de la Fundació del Real Club de Polo de Barcelona.

Des de la Federació Catalana d’Hípica traslladem el nostre condol a la seva família així com als membres del RCPB.

Descansi en Pau