Celebrada l'Assemblea General Extraordinària

Asamblea 18 diciembre 2018A la sala d'Actes de la Federació de Basquet a la Casa de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, va tenir lloc ahir a la tarda l'Assemblea General Extraordinària de la FCH.

L'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del president Emilio Zegrí, a continuació es van ratificar els preus de les llicències 2019, algunes de les quals han patit un lleuger augment a causa del preu de les pòlisses d'assegurances.

Seguint amb l'ordre del dia es van aprovar el pressupost 2019, les modificacions dels reglaments, així com les propostes d'adaptació de galops i captació de nous jutges de totes les disciplines

Tal com estava previst també es va procedir a l'aprovació del calendari de competicions 2019, sotmetent-se a votació la final de la Lliga de Doma Clàssica que va ser adjudicada al C.A.V.A., i els Campionats de Catalunya de Doma Clàssica menors i Trec. El primer va ser adjudicat a Can Vila i el segon a Les Tanques.

Calendari 2019