Noves directrius i informació sobre assegurances

Logo FCH Color bueno pequeñoMitjançant el present, us volem aclarir, que d’acord amb el Reial Decret dictat pel Govern per regular l’estat d’alterta, està prohibida tota activitat esportiva, i per tant, NO es pot muntar a cavall.

Som conscients de la dificultat que això suposa pel nostre esport, però de moment i fins a nova ordre, s’hauran de treballar els cavalls de la mà, corda, nòria, i deixar-los confiats al personal de la hípica.

Així mateix, recordar-vos que donat l’estat d’alerta, les companyies d’assegurances no es fan responsables en el cas d’accident esportiu, ja que desobeir el Reial Decret serà considerat com una negligència del genet. A més la conducta podria ser sancionable administrativament.

La Federació i la RFHE estan intentant que el CSD entengui les necessitats especifiques del tractament dels cavalls d’esport. Tan aviat com tinguem notícies us ho farem saber.

A continuació us deixem el document que ha enviat  UNIFEDESPORT (corredoria d’assegurances)  respecte a les assegurances contractades, especialment les referents a accident esportiu i de responsabilitat civil dels nostres federats.

Document Unifedesport

La RFHE ha publicat al seu web una notícia sobre el mateniment bàsic per a la salut dels cavalls, podeu consultar-la clicant AQUI

Agraïm la vostra paciència i confiança.