La UFEC presenta un Pla Marshall per a l’esport

ufec1La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), amb l’aval de les unions de federacions de l’estat, va presentar ahir dimecres un document amb una proposta de mesures per a la recuperació de les entitats esportives davant la crisi de la COVID-19.

Les propostes s’articulen en quatre blocs, digital, fiscal, ocupació i finançament  i sumen un total 26 accions que han d’ajudar a entitats, practicants i professionals a transformar-se d’una vegada i a sobreviure. La UFEC i la resta d’unions de l’estat portaran el document al Congrés i al Senat i al Consejo Superior de Deportes. També s’ha enviat el pla als parlamentaris catalans i proposarà reunions amb els seus diferents responsables d’esports per explicar-los les mesures perquè les puguin dur a terme.

Dossier complet de mesures