ACEEGi llança la campanya solidària "All For Horses"

ALL FOR HORSE bSe sortejaran productes i serveis donats per professionals del sector, així com materials usats per genets i amazones olímpiques o clínics formatius a través de la web : www.all-forhorses.com

Donada la situació provocada per la COVID-19, moltes hípiques ho estan passant malament: els ingressos de classes d'escola de cavalls i ponis dels mateixos centres s'han reduït a 0 mentre que les seves despeses de manteniment continuen sent els mateixos. Necessiten el seu prat / box, penso, farratge, ferrer, etc. així com un treball, encara que suau, continu, per a mantenir l'estat de forma òptim per a la seva salut.

Amb la incògnita de la data de nova obertura i de la resposta per part de la societat (a tots ens afecta aquesta situació) des de ACEEGi (Associació de Centres Eqüestres Esportius de Girona) llancem la campanya solidària “All For Horses” per a ajudar els nostres centres eqüestres a garantir la salut i alimentació de cavalls i ponis, la nostra prioritat.

Aquesta iniciativa és possible gràcies a la col·laboració de genets nacionals i internacionals i professionals del sector eqüestre (fisioterapeutes, dentistes, fotògrafs, etc.) els qui de manera altruista cedeixen algun material propi de valor sentimental o servei o formació. Tot aquest material se sortejarà a través de la web www.all-forhorses.com

Cada setmana s'oferiran 12 aportacions i es podran adquirir els “bitllets” per al sorteig de cadascuna d'elles. Els preus variaran, seran de 10€/ 20€ / 30€ segons elmaterial. Es podran comprar els bitllets que vulguin durant una setmana. En finalitzar aquest període es realitzarà el sorteig i hi haurà un guanyador per a cada cas. I la setmana següent, noves aportacions!

Comptem ja amb col·laboracions tan especials com el frac utilitzat en els JJOO d'Atenes 2004 de la medallista olímpica Beatriz Ferrer-Salat, clínics dels genets olímpics Albert Hermoso en Complet i Rafael Soto en Doma Clàssica o fins i tot el pol de Daniel Martin Dockx que va portar en els JJOO de Rio 2016.

Professionals del sector també donen sessions de fisioteràpia, quiropràctica, reportatges fotogràfics, material esportiu, etc. per a tots els gustos! Tots els recursos obtinguts a través d'aquesta campanya es repartiran entre les hípiques de ACEEGi, la Associació de Centres Eqüestres Esportius de Girona, per a garantir l'alimentació de cavalls i ponis. Hi ha moltíssim esforç darrere de cada centre, molts anys de lluita per a tirar endavant.

"Encara ens queda molt confinament que aguantar, molts menjars que donar i moltes quadres que netejar sense poder començar cap activitat en els centres. Per això el sentit de la campanya és posar cadascun de nosaltres un granet de sorra que es pugui convertir en aliment per als nostres cavalls, en amor!”  Maya Pou, presidenta de ACEEGI.

Més informació en: www.all-forhorses.com

Vídeo presentació de la campanya solidària: https://youtu.be/xV4ftBObWfo