Creació d'un Fons d'ajuda a l'esport federat de Catalunya

ufec1Avui la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) presenta en el Parlament una Proposta de Decret de Llei perquè l'esport “Federat” rebi ingressos derivats de diversos tributs de la Generalitat de Catalunya.

La pandèmia del Covidien-19 ha paralitzat l'activitat esportiva de Catalunya, reduint les vies de finançament d'esportistes, clubs i federacions exclusivament a les subvencions de les administracions.

Per això es proposa crear un Fons d'ajuda a l'esport federat de Catalunya com a mecanisme destinat a finançar la promoció i la projecció de l'esport federat no professional de Catalunya mitjançant el suport econòmic a esportistes, clubs federats i federacions.

El fons es dotarà dels ingressos obtinguts de la taxa fiscal sobre diferents tributs de la Generalitat de Catalunya. La Fundació de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya serà l'encarregada de gestionar el Fons garantint la participació de totes les federacions esportives de Catalunya.

Proposta de Decret de Llei