Comunicació de Protecció Civil envers l’activitat física a partir del 2 de maig

imatge 1 1 253x144A continuació us adjuntem el comunicat del Departament d'Interior -  Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya, que us ajudarà a aclarir dubtes.

Aquesta no és la Ordre que crida a regular la pràctica d'esports individuals per part de professionals i federats; sinó per a tots els ciutadans/es majors de 14 anys en general. Però entenem que tant els professionals i federats s'inclouen a la categoria de ciutadans, així que poden desenvolupar la seva activitat eqüestre des de les 00 hores del dia 2, sempre que ho facin dins del termes que l'Ordre autoritza.

La finalitat de l'Ordre és la protecció de la salut individual-pública. Com que la dicta el Ministeri de Sanitat, queda oberta la competència i atribució més específica sobre la regulació de l'esport per al ministeri corresponent, i caldrà per tant esperar. Recordeu que és important tenir en compte, que si surt publicada l'Ordre que afecta concretament a la pràctica esportiva de professionals i federats, serà aquella la que regirà la nostra activitat.

Ànims que ja estem a prop.

Comunicat Departament d'Interior - Protecció Civil