Revisió calendari nacional i flexibilització de criteris esportius

Logo RFHELa Junta Directiva de la RFHE i la Comissió Delegada de l'Assemblea General, es van reunir els dies 2 i 3 d'aquest mes, per a tractar sobre l'actualització del calendari de competició i de les mesures de flexibilització per a la participació en competicions i Campionats d'Espanya 2020.

Respecte al calendari es va acordar la volta al criteri d'abans de la pandèmia per a la valoració de sol·licituds noves a partir del 3 de juny , necessitant, si fos necessari, comptar amb l'aprovació dels comitès organitzadors afectats en les mateixes dates.

Pel que fa als criteris respecte de les competicions i mínimes per a participar en els Campionats d'Espanya, han estat revisats per a reconèixer l'excepcionalitat d'un any en què els paràmetres habituals s'han vist molt afectats, rebaixant les habituals exigències i reforçant la capacitat d'acreditació de les FFAA dels seus esportistes

Calendari Actualitzat

Propostes de Flexibilització en relació amb la competició de Criteris per a competir en els Campionats d'Espanya i Competició

Condicions Classificació Campionats Espanya Doma Clàssica 2020