Comiat a Paco Guerra per jubilació

IMG 6212Després de més de 50 anys en el món de la hípica i 11 anys com a el director tècnic de la Federació Catalana d’Hípica, en Paco Guerra ha decidit jubilar-se.

La seva trajectòria hípica es va iniciar als 8 anys quan va començar a muntar a cavall.

La seva carrera com a jutge a nivell territorial va començar al 1972 a Barcelona, aconseguint després l’any 1976 , el títol de jutge nacional de Doma Clàssica de la RFHE.  Es a més, jutge Nacional de SO, CCE, Raid, Trec, Hunter i cap de pista de CCE y S.O, així com membre del Comitè tècnic nacional de jutges i Fundador de l’Associació Espanyola d’Oficials de Competició.

Al 1992 va desenvolupar la tasca de Director d’Esport d’Hípica al Real Club de Polo durant la celebració dels J.J.O.O de Barcelona 92.   A més va posar en funcionament tant la Hípica Municipal La Foixarda com el Open Sports Club i ha assessorat en la construcció d’instal·lacions de diversos centres hípics. DespedidaPaco

Al 1980 va ser nomenat Jutge candidat Internacional, al 1988 va ser nomenat Jutge DC FEI 4*, jutjant des de llavors a Europa, EEUU i Sud-Amèrica.

Al 2017 va ser el primer jutge espanyol nomenat Jutge DC Internacional FEI 5*. Des de llavors, pot jutjat Campionats d’Europa, del món i JJOO, aquests últims serien una de les seves grans il·lusions que esperem pugui complir.

Des de la FCH volem agrair-li la seva dedicació al nostre esport i la seva feina al capdavant de la direcció tècnica de la Federació.

Esperem que gaudeixis de la teva nova etapa. Et trobarem molt a faltar!!!