Artur Álvarez nomenat tècnic de la FCH

Artur Alvarez PouDesprés de la jubilació de Paco Guerra, la FCH ha nomenat com a nou responsable tècnic de la Federació, a Artur Álvarez Pou.

L’experiència d’Artur Álvarez en el món de la hípica inclou diversos àmbits, ja que a més de ser Tècnic Esportiu en Hípic de Tercer Nivell (Grau Superior), ha estat genet internacional per Espanya, Campió d’Espanya de Ponis (2001 i 2002), Alevins (2003), Young Riders (2009 i 2010).   La seva trajectòria com a genet també inclou la participació en l’equip espanyol pels Campionats Europeus de Doma Clàssica de 2007, 2009 i 2010.  Ha tingut també anys d’experiència com a entrenador a Club Hipic Sant Martí Vell.

A nivell formatiu, és a més Teacher Certificate (màxim grau del ABRS), Grau Superior en Comerç Internacional, i associat d’EFPA Espanya i actualment està cursant el tercer any de la llicenciatura en Dret.

Estem segurs que serà un gran tècnic a la nostra Federació!