"Cabalgando la vida", el millor regal del món

cabalgando la vida buenoEls protagonistes del nostre vídeo de Nadal són alguns dels participants en el projecte solidari de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona "Cabalgando la vida".

Són els nostres campiones i campiones, nens i nenes supervivents de càncer que a mitjà o llarg termini poden patir seqüeles de la malaltia i teràpia oncològica.

L'objectiu d'aquest estudi, que va començar a principis d'any i que es va veure suspès a causa de la greu situació sanitària, és demostrar els beneficis de la teràpia assistida amb cavalls.

A través d'aquest projecte s'analitza si la hipoteràpia disminueix l'impacte de la teràpia oncològica en els nens i nenes que hagin patit un càncer amb afectació de el sistema nerviós central.

El projecte compta amb el suport AECC (Associació Espanyola Contra el Càncer), els hospitals Sant Joan de Déu i Vall d'Hebron, la Fundació Federica Cerdà, la Federació Catalana d Hipica i les Escoles Universitàries Gimbernat, encarregades de l'estudi final.

El que fa uns mesos era tan sols una il·lusió, ja és una realitat, i tu també pots formar part.

Ajuda'ns a fer-los el millor regal de el món i DONA!       https://www.fundacionrcpb.com/haz-tu-donacion/

VIDEO DE NADAL