Celebrada l'Assemblea General Ordinària

Logo FCH Color bueno pequeñoAhir dilluns dia 18 a la tarda va tenir lloc, telemàticament, l'Assemblea General Ordinària de la Federació Catalana d'Hípica.

El nostre president, Emilio Zegrí, va ser l’encarregat de l’obertura de l’Assemblea. Seguint l'ordre del dia es va aprovar l'acta de la junta anterior. Posteriorment es van ratificar els preus de les llicències 2021 tant de genets com de cavalls mantenint-se els preus de l'any anterior tot i que en algunes ha pujat lleugerament el preu de les pòlisses d'assegurances.

Es va aprovar també el pressupost 2021 i tal com estava previst es va procedir a l'aprovació del calendari 2021 sotmetent-se a votació el Campionat de Catalunya de salt d'obstacles que va ser adjudicat al Club Esportiu Open, el Campionat de Catalunya de doma clàssica de menors que es va atorgar a l'Hípica Ca Vila i el Club Hípic Sant Marti Vell (CAVA) serà la seu del Campionat de Catalunya de Ponis en les tres modalitats olímpiques, salt, doma i CCE.

CALENDARI 2021