Comunicat als Federats

Logo FCH Color bueno pequeñoBenvolguts,

Tot i la situació actual, la Federació Catalana d'Hípica vol continuar potenciant el nivell dels nostres genets i amazones i per tant potenciar la competició nacional 1* al nostre territori.

Per aquesta raó,  la Federació ha arribat a un acord amb la RFHE per a facilitar la competició nacional a Catalunya durant aquesta temporada 2021, i per tant serà possible obtenir la llicencia Deportiva nacional (LDN) amb qualsevol nivell de galop (no necessàriament amb el galop 4 opció fins ara requerit).   Aquesta mesura es excepcional, i només serà vigent per aquesta temporada 2021. La obtenció d’aquesta llicència LDN en cap cas suposarà el reconeixement d’un nivell de galops superior al que oficialment es tingui (galop 1, 2, 3 o 4 comú) sinó que es tracta de facilitar aquest àmbit a les llicències pel 2021, i per tant els genets i amazones s’hauran de continuar preparant per poder obtenir-los com és habitual.

Cal recordar que un dels objectius de la RFHE i la FCH en el àmbit de la formació és que tots els participants en proves hípiques, encara que sigui el nivell més bàsic, tinguin els galops corresponents, en funció del nivell de les proves.  No es pot oblidar que cada nivell de galop acredita unes habilitats a cavall que permeten una munta més eficient i segura.