Suma't a la lluita! “Cabalgando la Vida”

CARTEL A3 CABALGANDO CATAvui, coincidint amb la celebració del DIA MUNDIAL CONTRA EL CÀNCER, ens sumem al projecte solidari que la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona va posar en marxa fa dos anys i que s'ha reprès de forma molt activa després d'uns mesos d'atur forçós a causa de la pandèmia.

Sota el nom de “Cabalgando la Vida” naixia a la fi de 2019 un estudi pel qual s'analitzen els beneficis de la rehabilitació amb cavalls en nenes i nens supervivents de càncer.

Aquest assaig clínic està impulsat i finançat per la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona i realitzat per l'Hospital Universitari Vall d’Hebron i les Escoles Universitàries Gimbernat, en col·laboració amb la Fundació Federica Cerdà i l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).

Els nens i nenes participants tenen entre 4 i 18 anys i la rehabilitació consisteix en 24 sessions individuals, una per setmana. Fins al moment els participants ja han realitzat un trenta per cent de les sessions i la millora en l'evolució, tant en l'estat físic com psíquic, està sent notòria. El resultat final de l'estudi donarà a conèixer-se al setembre d'enguany.

Des de la Federació Catalana d’Hipica secundem fermament aquest projecte esperançador per als nens i nenes afectats per aquesta terrible malaltia.

Suma't a la nostra lluita i dóna! https://www.fundacionrcpb.com/haz-tu-donacion/