Eleccions representants estaments FCH

URNA 2021La Junta Electoral va decidir dimecres 28 d’abril, que per raons de salut i per facilitar la votació de Representats d’Estaments,  les votacions es podrien fer de forma virtual

(a través d’un sistema de vot contractat a una empresa especialitzada per garantir la identificació, la autenticitat i el secret de vot). Aquesta decisió de la Junta Electoral  no va ser ni arbitraria ni injustificada, sinó que es va pensar en facilitar el vot i en salvaguardar la salut dels electors. Així mateix, comptava amb una base legislativa que la sustentava (especificada a la resolució).

Però avui, 29 d’abril,  després de rebre dos impugnacions reclamant que el vot es fes de forma presencial tal i com preveuen el reglament i calendari electoral aprovats per assemblea de 13 d’abril,  la Junta Electoral ha adoptat l’acord de que les votacions per escollir els nous estaments de la FCH, previstes pel dia 5 de maig de 2021, es facin de forma presencial, a la seu de la FCH, de 8.00 a 15.00 tal i com estava previst al calendari electoral de la FCH.

Us deixem en el document adjunt els candidats a Estaments que caldrà votar el 5 de maig: CANDIDATURES ESTAMENTS

Així mateix podeu llegir la resolució d’avui  contra les impugnacions que ha pres la Junta Electoral, aquí:  RESOLUCIÓ

I us recordem que tota la informació relativa a les eleccions s’actualitza al següent apartat del nostre web: