Representants d'Estaments de la FCH

URNA 2021Tal com us vam informar dimecres passat després de les votacions pels Representants d'Estaments de la Federació Catalana d'Hipica, va haver-hi dos empats,

un en l'estament d'Esportistes de Disciplines Olímpiques, i un altre en l'estament de Jutges de Disciplines Olímpiques.

Un dels candidats empatats en la categoria d'esportistes olímpiques, en Jacobo Martinez-Acitores, ha renunciat en favor de l'altre candidata Cristina Wagermans. Així doncs, queden proclamats provisionalment com a representants d'Esportistes de les Disciplines Olímpiques :

• 1 Maria Xercavins
  • 2. Arnau Puente
  • 3. Joel Valles
  • 4. Xavier Cebriá
  • 5. Marc Boncompte
  • 6. Núria Lladonosa
  • 7. Anais Moyá
  • 8. Cristina Wagermans

Pel que fa, l'altre empat entre Meritxell Agramunt i Meritxell Pontes, a l'estament de Jutges de Disciplines Olímpiques, s'haurà de tornar a votar dimecres que ve 12 de maig. Així doncs, esperem als jutges que estan en el cens de disciplines olímpiques, en la seu de la FCH de 8.00 a 15.00 h.

En el cas de nou empat, la Junta Electoral de la FCH, ha decidit que es decidirà per sorteig.