Hipica en directa a EsportPlus.TV

Firma EsportPlus.TVAmb la finalitat de donar cobertura en directa a alguns dels nostres esdeveniments esportius els caps de setmana, la FCH va signar dimarts passat un acord amb la Fundació UFEC per instal·lar càmeres a quatre clubs catalans.

EsportsPlus.TV, és una plataforma digital de continguts esportius audiovisuals que ofereix una àmplia varietat d’esdeveniments esportius impulsats per les federacions esportives de Catalunya i que poden ser visualitzats des de qualsevol dispositiu i indret.

Les càmeres per poder seguir les nostres competicions en directe s'instal·laran al Club d'Equitació Torredembarra, el Club Esportiu Open Barcelona, el Club Hípic Sant Martí Vell i el Reial Club de Polo de Barcelona.

Les inscripcions per veure les transmissions estan obertes i són gratuïtes fins a l'1 de desembre, us podeu inscriure al següent enllaç: Signin - ESPORT+ (esportplus.tv)

Firma EsportPlus TV