Obert termini per a sol.licitar competició territorial 2024

Calendario2024A partir del 20 d'octubre està obert el termini per a la sol·licitud de concursos territorials, Campionats de Catalunya i Finals de Lligues de les diferents disciplines 2024.

Informem a totos els clubs i comitès organitzadors interessats en la organització de competició, que el termini per a sol·licitar la organització de Campionats de Catalunya es tancarà el dia 23 de novembre, i per a la resta de competició territorial, romandrà obert fins al 1 de desembre.

Així mateix, us recordem que a més de fer la sol·licitud dels campionats de catalunya que volgueu sol.licitar  a través del sistema de gestió, heu d'enviar la memòria esportiva i el pressupost a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Us recordem, també, que les sol·licituds per demanar competició nacional restaran obertes fins al 1 de novembre.