La Federació crea els I Premis “JOC NET”
- Published in
Una de les responsabilitats de la Federació, és la de vetllar perquè en els programes d’esport que gestiona, es promoguin i desenvolupin valors ètics i morals que l’esport ja inclou de per si; uns valors de màxima importància per a la nostra societat i que transcendeixen a la pura activitat física i la competició.
L’afany de superació, el respecte pels companys i rivals, la perseverança, el treball en equip, la cooperació, l’honestedat, la disciplina, no poden, ni han de faltar en l’educació dels nostres esportistes. La Federació Catalana d’Hípica vol posar en marxa per a la temporada 2014 aquest programa a totes les disciplines hípiques, considerant digne d’esment qualsevol conducta que pugui tenir lloc en la temporada, ja sigui durant la competició o fora d’ella, i destacant les conductes que siguin un exemple de comportament per als nostres joves esportistes i que provinguin del seu entorn adult més proper: jutges, àrbitres, directius, tècnics, familiars o amics.
Fins el 31 de desembre de 2014, la FCH posa a disposició de totes les persones interessades, una bústia de recollida de suggeriments per atorgar el premi “JOC NET”, a les mostres de Fair Play, que considereu aptes per rebre aquest guardó. Podeu enviar les vostres candidatures a aquest correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.