Rutes per la comarca d'Osona i la Noguera

Prats Lluçanès 2Els socis de l'AMAC pertanyents a la comarca d'Osona han preparat una ruta per al dissabte pels voltants del Lluçanes, mentre que els de la Noguera l'han preparat per al diumenge 18 per la Serra del Montsec

Iniciativa pel Desenvolupament del Turisme Eqüestre

LlucanesEl Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació,  l’Ajuntament del Prats de Lluçanès i el Consorci del Lluçanès han organitzat conjuntament una iniciativa pel desenvolupament del Turisme Eqüestre al Lluçanès.

La ruta de Prades en fotografies

AMAC Prades 15 febrero 2020L’A.M.A.C. va organitzar el cap de setmana passat una sortida per les Muntanyes de Prades. A continuació us deixem un enllaç perquè pugueu gaudir de les fotografies que varen fer.

Ruta comarcal pel Vallès Occidental

Castell de CastellarComplint amb les mesures de restricció vigents, els socis de l'AMAC de la comarca del Vallès Occidental han preparat una ruta per al dissabte dia 20 per l'entorn del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.

XXXII Cavall de Ferro

Pallars SobiraEl Pallars Sobirà és la comarca triada per l'Associacio de Marxes a Cavall de Catalunya (AMAC) per realitzar la propera sortida els dies 9, 10, 11 i 12 d'aquest mes

Ruta per les Muntanyes de Prades

castell siuranaPrades és el lloc de concentració triat per la Associació de Marxes a Cavall de Catalunya per iniciar la ruta que organitzant el pròxim cap de setmana, dissabte 15 i diumenge 16.

"Voltar per Catalunya 2021" es posa en marxa

AMAC1Amb el canvi de mesures de restricció per a la contenció de la Covid 19 que des d'aquesta setmana passa a confinament comarcal, socis de l'Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (AMAC) han organitzat dues rutes, al proper dissabte dia 13,  per les comarques del Valles Oriental i Anoia.

Turisme Eqüestre en Fase I

amac 2019En la FCH hem elaborat un document donant resposta a les preguntes més freqüents sobre les restriccions de les activitats de l'esport federat de Turisme Eqüestre, a Catalunya, a les regions sanitàries en Fase I

Es posa en marxa "Voltar per Catalunya 2020"

Can VinyersLa primera ruta de l'any,  organitzada per l'Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C.), tindrà lloc el proper dissabte dia 18 pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt.