Lucas Roca i el Horseball donen les darreres medalles per a la Delegació Catalana en el Campionat d’Espanya de Ponis 2014
- Published in
Les disciplines de Salt d’Obstacles i Horseball, han deixat noves medalles per la Delegació Catalana, amb un podi íntegrament català en Horseball i una medalla d’Or en Salt d’Obstacles, aconseguida per Lucas Roca en la categoria de Ponis C.
En aquesta edició, a la disciplina de Salt d’Obstacles, els catalans únicament van poder sumar una medalla, en una competició dominada bàsicament per genets de les comunitats valencianes i madrilenyes. El gran protagonista català de la disciplina va ser el genet Lucas Roca, que a lloms de Dorien Vd Eindhoven, va aconseguir la medalla d’Or després de realitzar un gran desempat amb un temps de 38.93 segons, sense cometre cap punt de penalització. L’amazona, Sílvia Diaz, que competia amb Jolie, va obtenir la segona posició, després d’aconseguir el millor temps del desempat amb un crono de 37.78 segons, però va cometre una errada penalitzant a l’amazona amb 4 punts de penalització que van ser determinants per adjudicar la medalla d’Or de la categoria. El podi de la prova, el va completar Inma Garcia amb Andryu amb un temps de 40.04 segons i 4 punts de penalització.
De la disciplina de Horseball, tres equips catalans van aconseguir les tres medalles en joc, certificant, un cop més, el domini català en aquesta disciplina. En aquest campionat d’Espanya de Clubs Sub-16, la medalla d’Or va ser per l’equip de El Serrat, l’Argent pel Club Hípic GT, mentre que el Bronze va ser per Mas Batlló Malla.
Amb aquestes quatre medalles de la darrera jornada, la delegació catalana en aquest campionat d’Espanya tanca la seva participació amb un magnífic resultat, amb un balanç final de 21 medalles, igualant el registre aconseguit la temporada passada. En aquesta edició del 2014, Catalunya ha sumat un total de 21 medalles, de les que 9 han estat d’Or, 8 d’Argent i 4 de Bronze.