Nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis a Torredembarra
- Published in
El Centre d’Equitació Torredembarra, acull aquest cap de setmana una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis, que en aquesta ocasió estarà destinada a les tres disciplines olímpiques: Doma Clàssica, Salt d’Obstacles i Concurs Complet d’Equitació, i que es desenvoluparà entre les jornades del dissabte i del diumenge.
El primer dia competició, es realitzaran les proves corresponents a la Doma Clàssica i el Concurs Complet d’Equitació. De la Doma Clàssica, es realitzaran un total de vuit proves oficials, i que correspondran a les categories de Ponis A, Ponis B, Ponis B2, Ponis C, Ponis C2, Ponis D, Ponis D2, Ponis AP Criterium. Aquestes proves seran jutjades per Dominique Grillot com a Presidenta, Nadine Thomas com a Vocal i Leonor Brozgol exercirà de Delegada Federativa.
El mateix dissabte també es desenvoluparan les proves corresponents el Concurs Complet d’Equitació. En total es realitzaran 23 proves oficials, dividides entre les tres etapes que conformen el CCE: Doma, Cross i Salt. De Doma Clàssica, els participants concursaran a les proves de Ponis A1, B1, B2, C1, C2, D1 i D2. Posteriorment es celebrarà el Cross que tindrà un total de vuit categories i que correspondran a Ponis A1 i A2, B1 i B2, C1 i C2, D1 i D2. Finalment, el CCE es tancarà amb les proves de Salt d’Obstacles, realitzant-se un total de vuit proves oficials, i que serà de les categories de Ponis A1 (0.50 m.), A2 (0.40 m.), B1 (0.70 m.), B2 (0.50 m.), C1 (0.90 m.), C2 (0.70 m.), D1 (1.10 m.) i D2 (0.90 m.). Les diferents proves de Concurs Complet seran jutjades per Griselda Cristófol, que actuarà de Presidenta del Jurat i de Cap de Pista de Doma, Carlos Gracia i Dominique Grillot com a Vocals, Robert Pons, exercirà de Cap de Pista de Cross i Albert Bernat de Cap de Pista de Salt, mentre que Leonor Brozgol actuarà com a Delegada Federativa.
Finalment, es realitzaran les proves a la disciplina de Salts d’Obstacles i que seran un total de dotze i que seran les corresponents a Ponis A1 (0.60m.) i A2 (0.45m.), B1 (0.85m.), B2 (0.70m.) i B3 (0.45m.), C1 (1.00m.), C2 (0.85 m.) i C3 (0.70 m.), D1 (1.15 m.), D2 (1.00 m.), D3 (0.85 m.) i D-GP (1.25 m). El jurat encarregat de jutjar les proves de Salt, estarà format per Griselda Cristófol com a Presidenta, amb Albert Bernat actuant com a Cap de Pista, Carlos Gracia exercirà de Vocal i Leonor Brozgol serà la Delegada Federativa.