Podium català al Campionat d'Espanya de Raid Absolut

• Categoría: Raid

Podium Cto España Absoluto 2024Els dies 11-13 d’abril es va celebrar a Ademuz, València, una nova edició del Campionat d’Espanya absolut de Raid.

Arriba el sopar anual de Raid

• Categoría: Raid

PHOTO 2024 01 10 10 49 08El proper dissabte 20 de gener, la Comissió de Raid de la FCH, organitza el sopar anual amb entrega de premis per als genets de Raid.

Curs d'homologació de Jutges territorials de Raid a Jutges N1 i seminari d'actualització

• Categoría: Raid

raid saserraLa Federación Catalana d'Hípica, convoca el curs d'homologació de Jutges Territorials a Jutges Nacionals de Nivell 1 de Raid coordinat per la Federació Catalana d'Hípica amb el Comitè Tècnic Nacional de Jutges.

Maria Puntí, campiona de Catalunya de Raid Joves Genets

• Categoría: Raid

Foto Jaume y Maria PuntiDissabte 6 d’abril es va celebrar el Campionat de Cataluña 2024 de Joves Genets, a Sant Feliu Sasserra.

Les restriccions per sequera afectaran al raid

• Categoría: Raid

aa071434 b71f 4339 ba71 6c707ebbbcaaLa falta de pluja ha portat a la Generalitat a implementar mesures extraordinàries per a conservar l'aigua. Lamentablement, aquestes restriccions afectaran directament als genets de Raid que preparen la pròxima temporada.

Campionats de Espanya de Raid 2023, puc participar-hi?

• Categoría: Raid

campionats d'espanya de raid 2023El 6 i 7 d'octubre se celebrarà a Vic els Campionats d'Espanya de Raid i Interautonomies, et facilitem a continuació la informació més rellevant

La FCH de dol pel traspàs d'Eduard Xalabarder

• Categoría: Raid

EDUARD XALABARDERDissabte, 9 de març, ha mort a Caldes de Montbui el mític promotor del Raid a Espanya i Catalunya Eduard Xalabarder, pare, avi d'amazones de raid i un apassionat d'aquesta disciplina.

Podi català a la Copa de SM el Rei de Raid 2023

• Categoría: Raid

Copa Rey Raid 2023La Copa de SM el Rei 2023 de raid va tenir podi català i a més, Laia Requena va aconseguir la medalla de bronze al Campionat d'Espanya J/JJ *.

Doble Plata al Campionat d'Europa de Raid 2023, individual i per equips

• Categoría: Raid

Team SpainDijous 7 de setembre a Ermelo, es va viure un emocionant episodi al Campionat d'Europa de Raid 2023 amb María Álvarez i Bolchoi-El-Akim, guanyant la Medalla de plata a la categoria individual.