Èxit català en el Campionat d'Espanya de Raid

Juma Cto Esp abril 2021Al llarg del cap de setmana s'ha disputat el XIII Raid Hipico Ciudad de Carmona, organitzat per la Federació Andalusa d'Hípica i pel Club Caballistas de Carmona, dins del qual s'ha corregut els Campionats d'Espanya Absolut i Joves Genets

Novetats Copa Catalana de Raid 2021

129601943 1705413186296170 8305667391395291799 oDes de la comissió de raid i la Direcció tècnica de la Federació Catalana d’Hípica, a arrel de la situació extraordinària en la que ens trobem amb la pandèmia del COVID-19,

Informació important sobre les competicions de Raid

raid BBClicant AQUI podeu llegir la nota informativa emesa pel Departament de Raid de la RFHE sobre les competicions nacionals, llicències i galops.

Campionats d'Espanya de Raid 2021 Absolut, Joves Genets i Júnior

XII RAID HIPICO DE CARMONA SEVILLA CTO DE ESPAÑA 576x1024El pròxim cap de setmana, divendres 16 i dissabte 17, es disputaran en Carmona, Sevilla, els Campionats d'Espanya de Raids 2021 i els Raids Internacionals de Carmona 2021, amb quatre carreres de tres, dues i una estrella.

X Memorial Quico Yebra

X Memorial Quico YebraDissabte que ve dia 20, la localitat barcelonina de Sant Feliu  Sasserra acollirà una nova edició del Raid Memorial Quico Yebra. Enguany el raid estarà format per tres carreres nacionals, CEN0 * Novel, CEN 60 i CEN 40.

Campionat d'Espanya Interautonomies 2020

IMG 20201221 WA0063Catalunya aconsegueix l’Or als 40 km, Bronze als 60 km i l’Or al 0*, aconseguint l’Or en la prova combinada. El genet català Gil Costa Codina es va proclamar campió d'Espanya Infantil.

Ajornament Campionat d'Espanya Absolut i Joves Genets de Raid 2021

raid.bbLa Direcció Tècnica de Raid i el Comitè Organitzador dels campionats d'Espanya, han acordat sol·licitar l'ajornament d'una setmana a la FEI, traslladant les competicions als dies 16 a 18 d'abril, en la mateixa ubicació i condicions.

Raid Internacional i nacional al Vallès Oriental

Endurance World Tordera.01La província de Barcelona acollirà el dissabte dia 6, organitzat per Endurance Club Hipic, una nova edició del Raid de Vallgorguina. Enguany el programa estarà format per sis carreres, una internacional i cinc nacionals (CEI*, CEN*, CEN 40, CEN 60, CEN 0* Novell)

Alex Luque Campió d'Espanya de Raid 2020

sta susanna 2020Àlex Luque es va proclamar Campió d'Espanya de Raid 2020 a el guanyar el CEI*** de Barcelona Santa Susanna amb "Eryvan" davant d'Ángel Soy amb "Virgule de Lacam" i de Paula Muntala amb "Anjou du Pesquier", Plata i Bronze respectivament.