Arriba la IX Edició del RAID de Bàscara

  • Published in

nuria serrabassaBàscara acollirà aquest dissabte la novena edició del RAID de Bàscara que tindrà un total de tres categories i que correspondran el 0*, VC-60 i VC-40 i que tindrà lloc en els voltants d’aquesta localitat gironina.

 

La competició s’iniciarà a les 08:05 hores amb la sortida de la prova corresponent el 0*, una competició que estarà dividida en quatre fases. A la primera, els participants recorreran un total de 23 quilòmetres, seguida d’una segona de 19, una tercera, novament, de 23 i la darrera que serà de 20 quilòmetres, per recórrer a la finalització de la categoria un total de 85 quilòmetres.

 

A la finalització de les sortides del 0*, es durà a terme el VC-60 que tindrà un total de 3 Fases, que tindrà un total de 65 quilòmetres, dividides en dues fases de 23 quilòmetres i una de 19 quilòmetres. Finalment, el RAID de Bàscara es tancarà amb el VC-40, que tindrà un total de dues fases amb una primera de 23 i una segona de 19 quilòmetres de distància.

 

El jurat de camp estarà format per Javier Uriarte com a President amb Francesc Esteve, Joan Cano, Josepa Cañellas i Montse Trilla com a Vocals i Maite Estany com a Delegada Federativa. 

Escribir un comentario


Código de seguridad
Refescar

logo

Federació Catalana d’Hípica
CASA DE L'ESPORT
Rambla Guipúscoa, 23-25,
4a planta, porta E
08018 - Barcelona

Color I Color II Color III Color IV Color V Color VI