Seminari on-line per a jutges de volteig

volteo 1El Comitè Tècnic Nacional de Jutges (CTNJ), en col·laboració amb la Direcció Tècnica de la disciplina de Volteig CONVOCA un seminari d'actualització per a Jutges Nacionals A i B de volteig

Obert un procés de selecció per voltejadors

volteo genLa Direcció Tècnica de la RFHE ha posat en marxa un procés de selecció de voltejadors que puguin representar Espanya, en la modalitat d'equips, en el proper Campionat d'Europa.

Pròxim curs / seminari de Volteig

volteoEl comitè tècnic de Jutges juntament amb la Federació Hípica de Madrid convoca un curs per a jutges Nacionals de Volteig, recuperació d'activitat i un seminari d'actualització per jutges Nacionals A i B.

Seminari iniciació a volteig

seminario volteoReconegut pel Consell Superior d'Esports, La Escuela Hipica Soto del Espinar, Madrid, organitza en les seves instal·lacions un seminari d'iniciació a volteig del 12 al 14 d'aquest mes de març.

Dues medalles per Catalunya al campionat d'Espanya de Volteig

image005 Va finalitzar el Campionat d'Espanya de Volteig 2018, celebrat al Centre Soci Esportiu Militar La Devesa, Madrid, el passat cap de setmana.

Gran èxit en el primer clínic internacional de Volteig

IMG4002 Aquest darrer cap de setmana 16 i 17 de setembre i organitzat per la FCH conjuntament amb Club Volteig Girona, es va realitzar el primer clínic internacional de volteig a Catalunya.

Els nostres voltejadors van participar a Madrid

192527e7-d677-48e2-8e8f-ea04ab5f4c3d Durant el cap de setmana passat es va celebrar en les instal·lacions del Centro Deportivo Militar la Dehesa-Madrid el concurs nacional de volteig, puntuable pel Campionat d’Espanya d’enguany.

Els nostres voltejadors van estar al CVOLN Madrid

IMG4517 Durant el cap de setmana va tindrà lloc el CVOLN Star Madrid 2018, puntuable per al Campionat d'Espanya d'aquest any.

Clínic de Volteig a Riudarenes

Volteo septiembreEls propers dies 16 i 17 de setembre, es celebrarà un Clínic Internacional de Volteig, al Centre Eqüestre La Selva, de la mà de Nelson Vidoni i Anna Cavallaro.