CDT1 * + CDT0 * + CDTP a Barcelona

hipica can caldes tecnificacion doma006A Sant Cugat del Vallès, concretament al C.H. Can Caldes, se celebrarà el proper cap de setmana un concurs territorial de doma clàssica amb tres categories, 1*, 0* i ponis.

Campanya #BenjaminesSi

LOGO FHC2Digues "si als benjamins" és un projecte que neix des de la FCH per intentar que la resta de federacions autonòmiques instaurin aquesta categoria, i que la RFHE també ho faci a nivell nacional.

Espanya plata al Mundial Junior de Raid

Mundial junior 2019L'Equip Espanyol Júnior de Raid ha obtingut un nou èxit al Campionat del Mon que es va celebrar ahir dimecres a la localitat italiana de Pisa.

6 medalles individuals i 1 per equips per a Catalunya en el Campionat DC Menors

6961162323570160312827266822332679548043264nOrganitzat per Amtuna es van celebrar al Centre Ecuestre Castilla y León de Segòvia,  els Campionats d'Espanya de Menors que s'han disputat al llarg de gairebé una setmana.

Celebrat el CDN2 ** d'estiu del C.A.V.A.

Foto-grupo-domingo-tarde-C70A0040Les instal·lacions del Club Hípic Sant Marti Vell (CAVA) van acollir el cap de setmana passat un concurs nacional de doma clàssica, puntuable per a la Copa ANCCE.

Doma i salt a Tarragona aquest fi de setmana

15 septiembreDiumenge que ve el Club Hípic Espluga de Francolí celebrarà un concurs territorial de doma clàssica, mentre que el Club d'Equitació Torredembarra celebra un de salt.

AMTUNA/CECYL acull el Campionat d'Espanya DC de Menors 2019

Cartel Campeonato España Menores Doma 2019A les instal·lacions del Centro Ecuestre Castilla y Leon està tot preparat perquè aquesta tarda comenci el Campionat d'Espanya de DC de Menors que arrenca amb la inspecció veterinària d'infantils i juvenils seguida de la reunió tècnica.

CDT1 * + CDT0 * + CDTP a Yeguada Las Lunas

Yeguada las lunas agostoSUSPÉS Tres concursos territorials de doma clàssica se celebraran el diumenge 25 a la Yeguada Las Lunas a Sant Esteve de Palautordera.