Finalment, Morgan Barbançon i Painted Black formaran part de l’equip espanyol en el CDIO5* d’Aachen

  • Published in

morganBones notícies per a Morgan Barbançon en el CDIO5* d’Aachen, on finalment podrà sortir a pista després que el seu cavall, Painted Black, hagi superat aquest matí la reinspecció veterinària. Durant la jornada d’ahir, el cavall no va superar aquesta primera revisió, però la revisió matinal ha estat positiva i podrà competir i formar part de l’equip espanyol.

 

D’aquesta manera, l’equip espanyol en el CDIO5*, estarà format finalment per Morgan Barbançon i Painted Black, José Daniel Martin Docks i Grandioso HGF i José Antonio Garcia Mena amb Norte Lovera. Precisament, aquest últim binomi ja ha concursat aquest matí a Aachen obtenint una mitjana de 72.000%. La següent sortida a pista d’un binomi espanyol, serà el format per Morgan Barbançon i Painted Black, que ho faran a les 13.15 hores, mentre que José Daniel Martin Docks i Grandioso, sortiran a pista a les 15:09 hores. Qui finalment no participarà en aquest concurs és Alexandra Barbançon, després de que el seu cavall, Don Lorean, no passés la inspecció veterinaria.

 

A més del CDIO5*, s’està celebrant conjuntament un CDIO4*, amb la presència de Borja Carrascosa i Hicksteadt i de Morgan Barbançon i Vitana. Els dos binomis ja van concursar durant el dia d’ahir, obtenint el genet una mitjana de 67.900%, mentre que l’amazona catalana va obtenir un total de 63.400%.  

Escribir un comentario


Código de seguridad
Refescar

logo

Federació Catalana d’Hípica
CASA DE L'ESPORT
Rambla Guipúscoa, 23-25,
4a planta, porta E
08018 - Barcelona

Color I Color II Color III Color IV Color V Color VI