Equi for All presenta el ‘Show Jumping Challenge’

• Categoría: Salt

showjumping challengeL'esdeveniment, únic en el seu tipus, està dissenyat per a genets de salt de tots els nivells que poden participar-hi des de qualsevol racó del món.

Or per l'equip del RCPB al Campionat d'Espanya de Veterans de SO

• Categoría: Salt

Camp. de España de Jinetes Vetaranos Mentre que al CET celebravem la Copa Catalana de Salt, a La Pineda (Sevilla) els genets de salt més veterans es van donar cita per a celebrar una nova edició del Campionat d'Espanya de veterans de Salt.

Laura Roquet, campiona de Catalunya de S.O Adults

• Categoría: Salt

catalunya salto 004Aquest cap de setmana, s'ha celebrat a l'Open Sports Club, el Campionat de Catalunya de Salt d'Obstacles amb una gran participació en totes les categories.

Convocatòria per als Guanyadors de la Lliga i Copa de Salt!

• Categoría: Salt

tecnificacio saltÉs hora de passar al següent nivell! Amb l'amazona internacional, Laura Roquet, hem preparat una jornada de tecnificació de Salt d'Obstacles, de dos dies.

Finalitza una nova edició de la Copa Catalana de Salt d'Obstacles

• Categoría: Salt

COPA CATALANA SO 2023 Els nostres binomis van brillar a la recent edició de la Copa Catalana de Salt d'Obstacles 2023 celebrada ,en aquesta ocasió, al Club d'EquitacióTorredembarra CET.

Curs de promoció de Jutge Territorial a Jutge N1 de Salt d'obstacles

• Categoría: Salt

Álvaro González de Zárate con insigne S2La Federació Catalana d'Hípica, convoca el curs de convalidació online de Jutges Nacionals de Nivell 1 de Salt d'Obstacles coordinat pel Comitè Tècnic de Jutges i el Comitè Tècnic Nacional de Jutges.

Showjumping Challenge: participa a un esdeveniment pioner a Espanya

• Categoría: Salt

showjumping challengeEl "Showjumping Challenge" amb l'amazona de GP sueca Hannah Åkerblom, consisteix en un concurs en línia però on, a part de la logística digital, els guanyadors es decideixen mitjançant un protocol d'estil.

Imma Roquet i Icenta del Maset, convocats per a participar amb l'equip espanyol a Vilamoura

• Categoría: Salt

Equipo CSIO VilamouraDesprés del bronze aconseguit  la categoria absoluta del Campionat d'Espanya, Imma Roquet convocada a l'equip espanyol que participarà al CSIO3* de Vilamoura.

El CSIO Barcelona tanca amb èxit la seva 111a edició

salt alemania
El CSIO Barcelona va tornar trepitjant fort en la seva 111 edició. Amb el seu format de quatre dies, el RCPB va estrenar la seva flamant tribuna, convertit en l'epicentre de l'hípica mundial.