• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Segon cap de setmana de la "Ruta de la Cerdanya"

ruta-cerdanya-2016- saltoDurant el proper cap de setmana es celebrarà a Puigcerdà un doble concurs de salts nacional categoria 3 * i cavalls joves. Pertanyent també a la Ruta, durant els dies 1 i 2 d'agost tindrà lloc un CST1 *.

La durada tant del CSN3 * com del CSNCJ serà de tres dies, de divendres a diumenge, en el primer es disputaran un total de 12 proves oficials més 3 complementàries. El concurs de cavalls joves tindrà tres proves diàries que seran les corresponents a 4, 5 i 6 anys.

El Jurat, igual que el cap de setmana anterior, estarà compost per Anna Soler com a president, Carlota Guerra i Luis Almendros com a vocals i Carmen Teres com a comissari. Fernando Moreno serà el Cap de Pista que tindrà com adjunt a Gabriel Romero.

Un cop finalitzats els dos concursos nacionals, durant les jornades del dilluns 1 i dimarts 2 d'agost, a les mateixes instal·lacions del Club Hípic Cerdanya, es podrà gaudir d'un concurs territorial 1 *, on Luis Almendros serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts de les proves que tindran unes alçades compreses entre 0,60 i 1,30 m.

En aquesta ocasió el president del jurat serà Carlota Guerra, acompanyada per Anna Soler i José Manuel Llanza com a vocals.