Celebrat un concurs de salt a Font-Rubí

CST Penedes 18 junioMés de mig centenar de binomis es van donar cita al Centre d'Equitació Penedès, per participar en el CST0 * que va tenir lloc diumenge a les seves instal·lacions.

Núria Plazas amb "Brink" va ser la més ràpida dels tres genets que van finalitzar els seus recorreguts en la prova d'1,20 sense falta, Paula Fuentes i "Cantor de Jazz" van ser segons mentre que la tercera posició va ser per  Sergi Vendrell amb "Va de Tout "

L'amazona local Mar Munné muntant a "Dorotea de la Monica" encapçà la classificació de 1,10, segona va ser Violeta Pons amb "Bamboula des Forêts" i Anne Berg amb "Dumbledore" va ser tercera. Elisa Garrido muntant a "Pedragon" guanyava la prova d'1 m i Gisela Urgell amb "Cava Nefydd Beadgeste" feia el propi en 0,90. Alexandra Paul i "Naveli", Rita Pons amb "Sparks Fly", i Carla Hernandez amb "Ocean Blue" van ocupar les tres primeres posicions a 0,80.

Totes les proves de la jornada es van jutjar sota barem A amb cronòmetre, exceptuant les de 0,60 i 0,40 on els genets menys experimentats ho van fer sense la pressió d'aquest, podent la majoria d'ells finalitzar els seus recorreguts sense falta.