CSN ** + CSNP * al CET de Torredembarra

Violeta Pons abril 2018Un bon nombre de genets i amazones ja han confirmat la seva assistència al Club d'Equitació Torredembarra on durant aquest cap de setmana se celebrarà un doble concurs de salt.

Horarios CETEl concurs es celebrarà al llarg de dues jornades, dissabte i diumenge.  Al CSN ** es disputaran diàriament tres proves oficials, 1,10; 1,20 i 1,30 m, més tres complementàries de 0,60; 0,80 i 1 m. En el concurs de ponis també diàriament es celebraran proves per a totes les categories.

El jurat estarà compost per Griselda Cristòfol com a president i Jordi Bortolo com a vocal. Albert Bernat serà el cap de pista que tindrà com a adjunt a Robert Pons. Claire Van Gelder assumirà les tasques de delegat federatiu.