• bg1
  • bg5
  • bg6

Doblet de Martínez Bastida al CSI2* del RCPB

Mariano-Martnez-Bastida-con-Quicksilver1El genet murcià no podria haver conclòs de millor manera la seva visita a Barcelona. Després de guanyar la gran de dissabte i quedar segon a la mitjana, el diumenge va ser el guanyador del GP.

Martínez Bastida amb Quicksilver no va deixar escapar l'ocasió i es va imposar novament amb autoritat als vuit binomis que van accedir amb ell al desempat del Gran Premi del CSI2 *. A més, es va proclamar vencedor de la prova mitjana de dificultats progressives amb Liberty i va ser segon amb Gattuso van de Marehoeve. Beatriz Llanza, muntant a Cerano, va ser tercera.

Sylvain Poncet de França i Toytow Uneix Prince van ser segons en el Gran Premi, seguits per l'italià Lorenzo Toscano i Uranus Carthagomesnil.

El CSI2 * de la Ruta de Nadal, que es va disputar amb la participació de gairebé tres-cents binomis a la pista olímpica del RCPB, va concloure amb la petita, un barem A amb cronòmetre i la victòria del genet del club barceloní Joaquim Borràs i Island Temptation Van 't Zand, seguit pel francès Tom Favede muntant a Sixtine de Sauvin. Oliver Singleton i Hat Trick van ser tercers.

Poc abans de l'inici del Gran Premi es va oferir un minut de silenci en record de Joaquín Calvo, expresident i president d'Honor del Reial Club de Polo de Barcelona i patró de la seva Fundació, així com del genet Alfons Arango, un habitual a la pista olímpica del RCPB, recentment morts.

La competició va començar divendres amb el triomf en la gran de Xavier Cebrià amb Genesis van de Neerheide. Iván Serrano muntant a Vesuvio Tame, va ser el millor de la mitjana, mentre Stpehne Darré i Vegane de Chasnay ​​van guanyar la petita.

Martínez Bastida es va imposar en la gran de dissabte amb el seu invencible Quicksilver. La mitjana va ser per a Jesús Torres i Orphe du Breche, mentre Imma Roquet es feia amb la petita muntat a Ego del Maset.

Sub galleries