Blai Capdevila s'imposa amb "Fallinus" al Gran Premi de RCPB

Blai Capdevila con FallinusEl recorregut més ràpid i sense penalització en el desempat li va donar el triomf avui a Blai Capdevila amb Fallinus al Gran Premi del CSN2 * que es va disputar al llarg d'aquest cap de setmana a la pista olímpica del Real Club de Polo de Barcelona.

Carlota Miret amb Ubine Jambo B va ser segona, seguida per Gonzalo de Almeida i Wibowee.

La prova sobre 1,30 m de dificultats progressives va ser per a Gloria Checa amb T'es Ok Minotais. Esther Roquet muntant a Quity del Duero es va posicionar segona, mentre d'Almeida va aconseguir el tercer lloc, en aquesta ocasió muntant a Cachemira.

La primera competició nacional de l'any al club barceloní va prosseguir amb la prova de 1,20, també de dificultats progressives, i la victòria de Gonzalo d'Almeida muntant a Arena que van completar així la seva excel·lent participació. Esther Roquet va tornar a ser segona, en aquesta ocasió amb Coco van Overis Z, i Martí Torreguitart va ser tercer amb Crackham Jo.

La competició va concloure amb la victòria de Maria Ramajo i Figara en la prova en dues fases especial de 1,10 m, seguida per genet del RCPB, Yago Mercè, i Erkina Heather. Jordina Ramon muntant a Wido va ser tercera.

Al llarg del cap de setmana va destacar així mateix el doblet aconseguit per el genet de Castelló durant la jornada inaugural. Amb Coco Strona va guanyar la gran disputada en dues fases, imposant així mateix en la de 1,20 m amb Cleopatra van de Rostal.

Blai Capdevila va ser el millor de dissabte arrasant a la gran amb Fallinus.