Més de dos-cents cavalls tornaran a saltar al RCPB

ALMEIDA minA partir de divendres i durant tres dies, el Reial Club de Polo de Barcelona acollirà un nou Concurs de Salts Nacional, el tercer de l'any.

Es tracta en aquesta ocasió un 2* que comptarà amb una important participació de més de dos-cents binomis, entre els quals es troben, a més dels genets i amazones catalans com Alejandro Vilches, Alfons Roquet, Mª Dolores Zambrano o Gonzalo de Almeida, un bon nombre de representants de les Balears i de la Comunitat Valenciana. El concurs es desenvoluparà a la pista olímpica de l'entitat barcelonina.

A més de les proves oficials, les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,30 m, es disputaran diàriament complementàries de 0,40 a 1,00 m. Àngel Cerdido serà l'encarregat de dissenyar els diversos traçats d'un concurs que començarà tots els dies al voltant de les 09:00 i es disputarà de forma contínua al llarg de tota la jornada.

Diumenge tindrà lloc la prova més important de l'esdeveniment, el Gran Premi, que es disputarà a partir de les 13.00h.

L'entrada al recinte serà gratuïta a tots els aficionats.