Diumenge de salt a Connemara Pony Club

connemara mantilla

El passat diumenge 17 de març, va tenir lloc un CST0* a les instal·lacions del Connemara Pony Club a Sant Mori, al bell mig de l’Empordà. El concurs es va poder realitzar sense incidències, en un dia molt solejat amb 70 sortides a pista.

La jornada va començar puntualment a les 10 hores amb les proves de 0,20, 0,40 i 0,60, amb gairebé tots els recorreguts sense falta a aquestes tres proves.

La classificació en la prova de 0,80 va ser encapçalada per tres genets que van realitzar els seus recorreguts sense falta. El millor cronòmetre va ser per Alba Roura muntant “Nike”, seguida de Elsa Llobet amb “Gypso” i Ines Bobrzynski amb “Wendy Kemkebos”.

A la prova de 0,90 podi pel tàndem María Gaya Campos amb “Harm Big Boy”, emportant-se la victòria. La van acompanyar al podi Maria Solà Sardà amb “Life” i Viktoria Belogrudova amb “Vendabal”.

La victòria a la prova de metre va ser per Beatriz Amo Picó amb “Romaní”, seguida de Elisabeth Font muntant “Love you”. La tercera plaça va quedar deserta degut a les eliminacions dels altres genets.

L’amazona de l’Hípica Aiguamolls, Beatriz Amo, es va endur la primera posició de la prova de 1,10 metres amb “Cleartender”. Segona posició per Oscar Alonso amb “Edna” i tercera posició per Marc Oliu Zubiri amb “Denia”.

A la prova de 1,20 metres, l’únic recorregut sense faltes i per tant guanyador absolut de la prova gran de la jornada va ser Oscar Alonso amb “Edna”.

La presidenta del concurs va ser la Sra. Leonor Brozgol Nieto i la Sra. Claire Van Gelder, com a delegada de la Federació Catalana d’Hípica. El cap de pista va ser el Sr. Xavier Garcès Martí.

El Comitè Organitzador vol agrair a genets, amazones, entrenadors, clubs i familiars la seva presència en aquest CST0*.