Èxit de participació al V Memorial Manolo Ferrao
- Published in
Prop d'un centenar de genets i amazones es van donar cita dissabte passat a Mollerussa per participar en el concurs de salt territorial 0 *que va organitzar el A.E.E. Institut Mollerussa i que era puntuable per a la Lliga Catalana.
En la prova d'1,20 que va ser la de major altura de la jornada, Llorenç Castan muntant a "Alatzà" es va alçar amb el triomf. Victòria d'Ingrid Farnell i "Nana" en 1,10, seguida de Natalya Zakrevskaya amb "Cariñosa CXCVI" que va ser segona i Antoni Martí amb "Udor Lover" tercer.
La prova d'1 m, una de les més concorregudes de la jornada va estar jutjada sota barem A amb cronòmetre, Carlota Marques i "Bandit V. Stal Marhe" van marcar el millor crono dels recorreguts que van finalitzar sense penalització. Ian Pijoan amb "Ona" va ocupar la segona posició i Neus Ratés amb "Feliz" va finalitzar tercera. Duna Foix amb "Cuca", Aleix Poblet amb "Pinta” i Pere Joan Puigfel amb" Ania "van ocupar la primera, segona i tercera posició respectivament a la classificació de 0,90. Enoa Fernández muntant a "Mel" va ser la guanyadora a 0,80, segona posició per Judit Corominas amb "Silvana Ais" i Isaac Morera amb "Creemully Melody" va ocupar el tercer lloc.
Un bon nombre de binomis van participar en 0,60 finalitzant la majoria d'ells primers execuos en no cometre cap falta i ser una prova sense cronòmetre. Mateix barem va ser l'utilitzat en 0,40 on dos amazones, Berta Dorca i Julia Girós, van finalitzar primeres execuas.
Fotos. Antoni Valentí