Albert Hermoso guanya la prova gran al Segrià

hermososegreAl Club Hipic Segrià de Lleida es va celebrar diumenge, un concurs de salt territorial 0 *, en el que es van disputar un total de sis proves.

En la prova de major altura de la jornada, la de 1,20, la victòria va ser per Albert Hermoso muntant a "Lord de Peñaflor", segona posició per Llorenç Castan amb "Alatza" i Núria Lladonosa amb "Icaro LB" va ser tercera. Ariadna Benaigues i "Sharika" van guanyar en la prova d'1,10 i 1 m. Carlota Marques amb "Roma" i Neus Rates amb "Apache" van ser segona i tercera respectivament en la prova d'1 m. Victòria de Noa Moya muntant a "Kiara" en 0,90, Sergio Perez amb "Rayo" va ser segon i Gabriela Franque amb "Roma" va finalitzar tercera. La prova de 0,80 va ser una de les mes concorregudes de la jornada Nora Moya i “Kiara” va ser el binomi amb millor crono dels que van finalitzar els seus recorreguts sense falta, seguida de Julia Stolarczyk amb "Sira" i Clara Mora amb "Os Mica" . Onze participants van disputar la prova de 0,60 finalitzant la majoria d'ells primers execuos en no cometre cap falta i ser una prova sense crono.