Gran participació en el CST del Centre Eqüestre Alt Empordà

DSC0007-800x508El diumenge a Llampaies 80  binomis van disputar les vuit proves de la competició de Salt d'Obstacles, on la prova de 0,60 m va ser la més concorreguda.

Genets i amazones del Clubs més rellevants de les comarques gironines es van aplegar a les instal·lacions del CEAE per a disputar una nova jornada de la Lliga ACEEGI  i també Copa Catalana de la FCH.

A la prova de 0,80 m Sofia Arcas amb Bella va ser el binomi més ràpid i guanyador amb un temps de 23 segons i 50 centèsimes, el segon lloc va ser per Duna Camos amb Trina de el club Can Comas i tercer lloc per a Ruth Giralt i el seu poni Etimo des marroniers amazona de el club amfitrió.

També sense faltes i un excel·lent temps va ser guanyadora Anna Bosch amb Confesa (professora de el club AB-Stables,  a la prova de 0,90m. Segon lloc per a Duna Camós amb Trina i tercer lloc per a Olivia Mateu amb Katana del Connemara pony club.

A 1,00m un crono molt ajustat que va acabar donant la primera posició a la amazona Joanna Nordfedt amb Archie amb un temps de 64 segons i 8 centèsimes, segona posició per a Roger Arnau amb Born amb un crono de 64segons i 20 centèsimes i el tercer lloc va ser per el genet Pau Castell muntant a Bonvivant.

A la prova de 1,10 m la guanyadora va estar Emma Casals i la seva inseparable Leda de Pals. Segon lloc per a Oscar Alonso amb Edna i tercer lloc per a Joanna Nordfeldt amb Cleartender.

A la última prova celebrada va ser la de 1,20m i el guanyador va ser de nou el Jenet Oscar Alonso amb un rapidíssim recorregut sense falta i amb l’ajuda de la seva companya Edna, segon lloc va repetir l’amazona Emma Casals amb  Leda de Pals i tercer lloc per a la experimentada amazona Montse Pladeveya i el seu incombustible Chopen del Mas que van demostrar estar en molt bona forma.

Nombrosos recorreguts sense falta a les proves d´iniciació (tant de 0,60m com de 0,40m)

L'organització vol donar les gràcies a tots els Clubs, genets, amazones i patrocinadors per l'assistència en aquesta competició.

la Propera cita del CEAE, serà a l’Agost amb la nostra ja reconeguda i consolidada Ruta Costa Brava (VII Edició)

Font: CEAE

Fotos Lydia Gallego