Comencen a Oliva Nova els campionats d'Espanya de salt

cartel campeonato saltos 2019 oliva nova 1AJORNAT Entre els dies 12 i 15 de setembre, al Centre Hípic Oliva Nova es disputaran els campionats d'Espanya de salt d'obstacles, absolut, joves genets i clàssics de 1,40, 130 i 1,20.

Han confirmat la seva participació una vintena de federats catalans que lluitaran per aconseguir una medalla en algun dels campionats.

Tots els campionats es posaran en marxa el dijous dia 12 amb proves de presa de contacte i tindran tres proves puntuables, el divendres, dissabte i diumenge, respectivament. A més dels campionats se celebraran proves per Cavalls Joves i complementàries, així com un concurs nacional de Ponis

Per al bon desenvolupament de les proves el dijous, divendres i dissabte, es disputaran simultàniament en tres pistes, no sent així el diumenge dia reservat per a les finals.

Un ampli equip tècnic es farà càrrec del disseny dels recorreguts, Elena Boix és l'elegida com a cap de pista dels campionats Absolut i de Joves Genets. Els campionats clàssics tindran com a dissenyador a Fernando Moreno Purroy, mentre que Marcos Núñez s'encarregarà de les proves complementàries i ponis. En tots els campionats Daniel Balbino González presidirà el jurat i Anna Soler Boixes serà el cap de comissaris. La RFHE ha nomenat com a delegat tècnic enguany a Santiago Varela.

Horaris i llista de participants